انبر دست صنعتی وایزآپ مدل 010101 سایز 6 اینچ

  • جنس بدنه

    فولاد، کروم-وانادیوم

    فولاد، کروم-وانادیوم

  • جنس دسته

    فولادی، کروم وانادیوم

    فولادی، کروم وانادیوم

  • نوع انبر

    انبر دست

    انبر دست

فروشنده

449,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

150x100x50 میلی‌متر

جنس بدنه

فولاد

کروم-وانادیوم

جنس دسته

فولادی

کروم وانادیوم

حداکثر میزان باز شدن

25-30 MM

نوع انبر

انبر دست

سایر توضیحات

قدرت و دقت در یک ابزار

انبردست صنعتی وایزآپ Wiseup، با ترکیبی از قدرت و کیفیت بالا، انتخابی عالی برای کارهای صنعتی و تخصصی شماست. این انبردست به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای شما در کار با سیم‌ها و اتصالات برق عمل می‌کند.

ویژگی برجسته این انبردست، ساختار محکم آن است. از فولاد کروم و وانادیوم Chrome Vanadium با کیفیت بسیار بالا ساخته شده و به شما امکان می‌دهد تا با قدرت و اطمینان بر روی مواد مختلف کار کنید. همچنین، روکش دسته‌ی ضد لغزش و ضد تعریق به شما کمک می‌کند که در طول کار همیشه کنترل کامل داشته باشید.

انبردست وایزآپ Wiseup مناسب برای کار بر روی سیم‌ها تا ولتاژ 1000 ولت است. این به شما امکان می‌دهد تا به تمامی وظایف خود بپردازید و در کارهای برقی خود اطمینان داشته باشید که ایمنی و کیفیت در اولویت شماست.

اندازه کوچک و سبک این انبردست (6 اینچ یا 150 میلی‌متر) به شما امکان می‌دهد تا آن را به راحتی در کیف خود حمل کنید و در هر مکان و زمانی که نیاز دارید، از آن استفاده کنید.

در نهایت، انبردست صنعتی وایزآپ Wiseup ترکیبی از قدرت، دقت و کیفیت بالا را به شما ارائه می‌دهد تا در هر وظیفه‌ای از کارهای صنعتی و تخصصی خود بهترین عملکرد را داشته باشید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
انبردست صنعتی 6 اینچ وایزآپ Wiseup ساخته شده از فولاد کروم وانادیوم بسیار با کیفیت دارای روکش دسته ضد لغزش و ضد تعریق مناسب برای کار بر روی سیم‌های تا ولتاژ 1000 ولت سایز 6 اینچ/ 150 میلی متر
انبر دست صنعتی وایزآپ مدل 010101 سایز 6 اینچ

449,000 تومان