نردبان 3 پله قائم مدل 003

  • جنس

    آهن

    آهن

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

نردبان 3 پله قائم مدل 003برخی افراد ترجیح می‌دهند به جای چهارپایه، از نردبان استفاده کنند. از نظر این افراد کار کردن روی نردبان راحت‌تر است، چرا که شما می‌توانید با تغییر موقعیت استقرار خود روی پله، ارتفاع را تنظیم کنید و تسلط بیشتری روی کار داشته باشید؛ از سویی دیگر بسیاری از نردبان‌ها به شکل تاشو طراحی شده‌اند و همین موضوع موجب می‌شود تا پس از استفاده و قرار گرفتن در گوشه‌ای، فضای زیادی اشغال نکنند. محصول فوق یکی از انواع نردبان‌های کوچکی است که می‌تواند جایگزین چهارپایه‌ها شود و به شکل تاشو طراحی شده است. این محصول را شرکت «قائم» تولید می‌کند.از آنجایی که ارتفاع این محصول چندان بلند نیست، آلیاژ به کار رفته در ساختار آن باعث بالا رفتن وزن بیش از حد آن نخواهد شد. در ساخت این نردبان از فلز آهن استفاده شده است. این فلز مقاومت بالایی به این نردبان بخشیده است و به لطف آن نردبان می‌تواند وزنی حدود 100 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند؛ این در حالی است که وزن خود این نردبان 5 کیلوگرم اندازه‌گیری شده است. برای آنکه آلیاژ فلزی این محصول دچار خوردگی و زنگ‌زدگی نشود شرکت قائم از رنگ الکترواستاتیکی برای پوشش نردبان استفاده کرده است. این نوع رنگ به خوبی تمام بخش‌های نردبان و حتی نقاط کوچک و دور از دسترس آن را پوشش می‌دهد؛ از سویی دیگر ماندگاری بالایی داشته و ضخامت رنگ در تمام طول محصول یکنواخت خواهد بود.وجود 3 پله برای این نردبان موجب شده تا در گروه نردبان‌های کوچک قرار گیرد. ارتفاع آخرین پله‌ی این نردبان از سطح زمین حدود 70 سانتی‌متر است و خود نردبان در حالت باز، ابعادی برابر 107 × 50 × 66 سانتی‌متر دارد. پس از استفاده از این محصول می‌توانید آن را جمع کرده و در گوشه‌ای قرار دهید. در این حالت ابعاد نردبان 115 × 50 × 8.5 سانتی‌متر است.

یکی از ویژگی‌های مثبت این محصول وجود روکش پلاستیکی روی پله‌ی آن است. این روکش موجب می‌شود تا احتمال لغزش پای کاربر از روی پله کاهش یابد. این روکش را می‌توان در بخش پایه‌های نردبان نیز مشاهده کرد که به استقرار بهتر نردبان کمک زیادی می‌کند.در مجموع می‌توان گفت که این نردبان طراحی مناسبی دارد و وجود آن در خانه می‌تواند بسیار مفید باشد. وجود بازوهای فلزی این نردبان اجازه نمی‌دهد تا نردبان بیش از حد باز شود و فرد تعادل خود را از دست دهد. وزن مناسب و استحکام بالا نیز از دیگر مزایای آن محسوب می‌شود.

مشخصات فنی

مشخصات

وزن نردبان

5 کیلوگرم

ابعاد در حالت جمع شده و بسته

115 × 50 × 8.5 سانتی‌متر

ارتفاع آخرین پله

0.7 سانتی‌متر

تعداد پله

3

جنس

آهن

حد اکثر وزن قابل تحمل

زیر 100

سایر توضیحات

ابعاد در حالت باز: 66 × 50 × 107 سانتی‌متر
دارای روکش پلاستیکی روی پله و پایه جهت جلوگیری از لغزش
دارای رنگ الکترواستاتیک

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
نردبان 3 پله «قائم» مدل «003» را می‌توان یک نردبان کاربردی برای کاربرهای مختلف به‌ویژه به عنوان یک نردبان خانگی در نظر گرفت که از کیفیت و ماندگاری مطلوبی نیز بهره می‌برد. این نردبان که از نوع تاشو است، 3 پله پهن دارد که در زمان تا شدن نردبان به خوبی جمع می‌شوند و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. ابعاد این نردبان در حالت جمع‌شده برابر است با 8.5 در 50 در 115 سانتی‌متر و ارتفاع آخرین پله آن در حالت باز به 70 سانتی&zw ...بیشترنکات مثبتدارای فوم در قسمت فوقانی نردبان
نردبان 3 پله قائم مدل 003