گونیا مرکب اوتنسی مدل 300

  • تعداد

    1

    1

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

30x12x4 سانتی‌متر

وزن

200 گرم

تعداد

1

جنس کالا

فلز

سایر توضیحات

گونیا سه تکه یا مرکب از سه بخش زیر تشکیل می‌شود که عبارتند از:

سرگونیایی

متشکل از قسمت‌هایی مانند تراز، بدنه، پیچ و مهره نگهدارنده، سوزن خط‌کش و محکم کننده خط کش می‌باشد که عملیات تراز عمودی و افقی را انجام می‌دهد.

سر زاویه یاب

این بخش که شبیه نقاله است از بخش‌های تراز، نقاله، بدنه، پیچ و مهره محکم کننده خط‌کش و پیچ‌های قفل کننده نقاله تشکیل شده است. با استفاده از سر زاویه یاب نیز می‌توانید زوایا و ترازیابی افقی و عمودی را انجام دهید.

مرکز یاب

برای به دست آورن مرکز دایره از مرکز یاب استفاده می‌کنیم، به این صورت که دهانه مرکز یاب را روی قطعه دایره‌ای قرار می‌دهیم و با استفاده از خط کش مرکز دایره را به راحتی به دست می‌آوریم.

این گونیا علاوه بر مشخصات و ویژگی‌های ذکر شده از سایر مشخصات زیر برخوردار می‌باشد:

ساخت چین
طول: 30 سانتی‌متر
عرض: 12 سانتی‌متر
جنس: فلزی
مناسب خط کشی زاویه 90 درجه، خط کشی زاویه 45 درجه، به دست آوردن مرکز دایره، به دست آورد‌ن عمق شیار و اندازه گیری‌های فاصله‌های ساده و کوتاه

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
گونیا مرکب به معنای یک زاویه‌ی ترکیبی یا تشکیل شده از دو یا بیشتر زاویه‌ها است. به طور دقیق‌تر، زمانی که یک چندضلعی (چند‌ضلعی) دارای بیش از سه ضلع و زاویه است، گونیا مرکب به وجود می‌آید. این گونیا‌ها معمولاً با ترکیب زوایای مختلف ایجاد می‌شوند و می‌توانند دارای زوایای مختلفی باشند.گونیا مرکب‌ها در هندسه و هندسه‌ی فضایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع گونیا‌ها به دلیل ترکیب چندین زاویه و ویژگی‌های خاصی که دارند، می‌توانند مورد مطالعه و تحلیل قرار گیرند تا خصوصیات و ویژ ...بیشتر
گونیا مرکب اوتنسی مدل 300