گیاه طبیعی اسپاتی فیلوم مدل P-19

  • جنس گلدان

    پلاستیکی

    پلاستیکی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

250x250x700 میلی‌متر

وزن

3000 گرم

ابعاد گلدان

25x25x20 سانتی‌متر

جنس گلدان

پلاستیکی

سایر توضیحات

آبیاری
اسپاتی فیلوم گیاه باهوش و جذابی است که هر وقت تشنه‌اش باشد، نیازش را با تغییر دادن حالت برگ‌ها نشان می‌دهد. در نتیجه اگر برگ‌های گلدان‌تان به سمت پایین خمیده شد، یعنی گلدان‌تان نیاز به آب دارد. از سوی دیگر اگر حدود دو بند انگشت از خاک گلدان خشک شده بود هم باید به گلدان آب بدهید. به یاد داشته باشید که آبیاری زیاد برای اسپاتی فیلوم مناسب نیست و به آن آسیب می‌زند.

دمای مناسب
از آنجا که گل چمچمه‌ای از مناطق گرمسیری می‌آید، نباید گلدان‌تان را در معرض هوای خیلی سرد بگذارید. از سوی دیگر خوای خیلی گرم هم برای این گیاه مناسب نیست و به آن آسیب می‌زند. بهترین دما برای اسپاتی فیلوم حدود 13 تا 25 درجه است و نباید در مجاورت دماهای پایین‌تر یا بالاتر قرار بگیرد.

نور مناسب
اسپاتی فیلوم، سایه دوست است و علاقه زیادی به نور ندارد با این حال نباید آن‌را در جای خیلی تاریک هم بگذارید چرا که برگ‌هایش شادابی و خوش‌رنگی خود را از دست می‌دهند. بهترین نور برای این گیاه آپارتمانی نور غیر مستقیمی می‌باشد که از شدت آن کاسته شده است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
اسپاتی فیلوم که به گل چمچمه‌ای نیز شهرت دارد، از جمله گیاهانی است که ناسا آنها را در دسته گیاهان تصفیه کننده هوا قرار می‌دهد. اسپاتی فیلوم قدرت بسیاری برای دریافت آلاینده‌ها و تبدیل کردن آنها به موادی دارد که می‌توانند برای رشد خودش مفید باشند. اسپاتی فیلوم به دلیل داشتن گل‌های زیبا و سفید رنگ از جمله گیاهان آپارتمانی همیشه گلدار است که می‌توانید آن‌را به دکوراسیون خانه و محل کارتان اضافه کنید.اسپاتی فیلوم به دلیل داشتن برگ‌های پهن، در حفظ رطوبت محیط نیز نقش دارد و می‌توا ...بیشتر
گیاه طبیعی اسپاتی فیلوم مدل P-19