گیاه طبیعی زامیفولیا سبز مدل B-111

  • میزان تقریبی آبیاری

    یکبار در هفته

    یکبار در هفته

  • میزان نوردهی

    نور غیر مستقیم

    نور غیر مستقیم

  • جنس گلدان

    فلزی

    فلزی

  • نوع گیاه

    گل‌ها و گیاهان زینتی

    گل‌ها و گیاهان زینتی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

150x150x300 میلی‌متر

وزن

850 گرم

میزان تقریبی آبیاری

یکبار در هفته

نحوه آبیاری

بهترین زمان برای آبیاری گیاه زاموفیلیا، زمانی است که سطح خاک خشک شده و عاری از هرگونه رطوبت باشد. برای گیاه زامیفولیا، بهتر است که هر 7 تا 14 روز یک بار آبیاری شود. در زمستان نیز نباید بیشتر از 1 بار در هفته به گیاه آب داد.

میزان نوردهی

نور غیر مستقیم

ابعاد گلدان

قطر گلدان: 9 سانتی متر و ارتفاع گلدان: 10 سانتی متر سانتی‌متر

جنس گلدان

فلزی

نوع گیاه

گل‌ها و گیاهان زینتی

سایر توضیحات

نور: ایده آل آن مکانی با نور متوسط است. با این حال جزء گیاهان آپارتمانی است که با نور کم هم سازگار می شود و برای آپارتمان هایی که نور کم دارند گزینه فوق العاده مناسبی است. برگ ها در برابر اشعه مستقیم و داغ آفتاب، آسیب پذیر هستند و می سوزند.
آبیاری: این گیاه نسبت به کم آبی مقاومت بیشتری دارد تا آبیاری بیش از اندازه. آبیاری زمانی انجام شود که تقریبا تمام خاک گلدان، رطوبت خود را از دست داده باشد. ساقه های زیرزمینی (ریزوم)های این گیاه نسبت به خاک غرقابی حساس است و می پوسد.
آفت و بیماری: تقریبا آفتی ندارد و در برابر بیشتر آفت ها مقاوم است. پوسیدگی ریشه ناشی از آبیاری زیاد مهمترین بیماری آن است.
تعویض گلدان: در صورتی که ریشه های گیاه از منافذ کف گلدان بیرون زد، گلدان آن را با یک سایز بزرگ تر تعویض کنید. بهترین زمان تعویض گلدان اوایل فصل بهار است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
گیاه زامیفولیا سبز در گلدان فلزی دستساز با قلاب برای نصب روی دیوار با توجه به ماهیت گیاهان آپارتمانی، هیچ دو گیاهی دقیقا شبیه به هم نیستند. ارتفاع پکیج (مجموعه گیاه + گلدان) ارسالی برای شما بین 30 تا 35 سانتی متر خواهد بود. تعداد شاخه ها هم بین 2 تا 3 عدد است.
گیاه طبیعی زامیفولیا سبز مدل B-111