گیاه طبیعی کالیسیا مدل عروس کد 2

  • جنس گلدان

    سرامیکی

    سرامیکی

  • نوع گیاه

    گل‌ها و گیاهان زینتی

    گل‌ها و گیاهان زینتی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

120x120x150 میلی‌متر

وزن

1000 گرم

ابعاد گلدان

12x12x12 سانتی‌متر

جنس گلدان

سرامیکی

نوع گیاه

گل‌ها و گیاهان زینتی

سایر توضیحات

کالیسیا نیاز به نور غیرمستقیم خورشید و دمای معتدل دارد و گرما و سرمای زیاد به گیاه آسیب می‌رساند. بنابراین از قرار دادن آن در نزدیکی وسایل سرمایشی و گرمایشی پرهیز کنید.
در مورد آبیاری گلدان چمن عروس هلندی باید بدانید این گیاه رطوبت دوست است. بنابراین هم می‌توانید به محض خشک شدن خاک آن را آبیاری کنید و هم با شیوه آبیاری از پایین، گلدان را در ظرف آب قرار دهید تا گیاه از رطوبت حاصل از آن استفاده کند. دقت کنید برای جلوگیری از پوسیدگی ریشه‌ها تنها 20 درصد گلدان باید در آب قرار گیرد.
این گیاه در صورت داشتن شرایط مناسب به گلدهی نیز می‌رسد و گل‌های کوچک سفید را بر سر شاخه‌ها مشاهده خواهید کرد. در صورت مشاهده شاخ و برگ پوسیده آنرا هرس کنید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
گلدان چمن عروس هلندی یا کالیسیا گیاهی همیشه سبز با روش نگهداری نسبتا آسان است. کسانی که دوستدار گیاهانی با برگ‌ها و ساقه‌های ظریف و مینیاتوری رنگین هستند، کالیسیا را می‌پسندند. راه یافتن روز افزون گیاهان آپارتمانی به خانه‌ها پدیده امیدوار کننده‌ای است که منجر به برقراری آرامش، انرژی مثبت و فضای سالم می‌شود. هر چقدر فضای نگهداری گیاهان آپارتمانی مناسب‌تر باشد، رشد و پرورش آنها بهتر بوده و انگیزه فرد برای نگهداری گیاهان بیشتر افزایش می‌یابد. کالیسیا یکی از گیاهان آپارتمانی است ...بیشتر
گیاه طبیعی کالیسیا مدل عروس کد 2