آژیر اعلام حریق ایتون مدل MEDC SM87HXB

  • جنس

    استیل ضد زنگ

    استیل ضد زنگ

  • نوع تجهیزات آتش‌نشانی

    علامت هشدار دهنده

    علامت هشدار دهنده

فروشنده

26,000,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

12x12x19 سانتی‌متر

وزن

3800 گرم

جنس

استیل ضد زنگ

نوع تجهیزات آتش‌نشانی

علامت هشدار دهنده

سایر توضیحات

وقتی روی یک پروژه ساخت و ساز بسیار پر هزینه کار می کنید، به تولید کننده ای نیاز دارید که بتواند محصولات آزمایش شده و دارای استاندارد بسیار بالا به شما ارائه بدهد.

این امر در به حداکثر رساندن ایمنی پرسنل و تجهیزات بسیار اهمیت پیدا می کند.

طراحان و سازندگان تجهیزات زنگ هشدار Cooper MEDC با ارائه ی طیف گسترده ای از راه حل های نوآورانه ی اطلاع رسانی، طراحی شده برای محیط هایی که در آنها احتمال آتش سوزی و انفجار وجود دارد، مجموعه ای از محصولات را به طور خاص برای شرایط محیطی سخت و در مواردی که خطر انفجار به دلیل وجود محیط های اشتعال پذیر در دریا و خشکی وجود دارد، توسعه داده اند.
در این راستا طیف گسترده‌ای از آلارم‌های دستی، بصری، صوتی و بلندگوها توسط Cooper MEDC با همکاری نزدیک با مشتریان برای ارائه بهترین ترکیب از عملکرد و ایمنی ایجاد شده‌اند.

Cooper MEDC از طریق حضور گسترده جهانی، نیروی فروش فنی و کارشناسان مهندسی، استانداردهای مورد نیاز بسیاری از صنایع از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، دریایی و معدن رابرآورده می کند.

Cooper MEDC طیف وسیعی از چراغ ها از جمله چشمک زن، نشانگرهای حالت ثابت و واحدهای چرخان را ارائه می دهد.

این تجهیزات می توانند برای هشدار در مورد خطرات احتمالی یا نشان دادن وضعیت نشت گاز و نفت، هشدارهای تخلیه و بسیاری موارد دیگر استفاده شوند.

در این بخش طیف گسترده ای از مقادیر خروجی و رنگ لنز وجود دارد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
فلشر MEDC مدل SM87HXB با بدنه ی استیل یا Marine Grade Alloy با پوشش قرمز و ضد انفجار و نوع چراغ Xenon، با اعلان هشدار نوری در شرایط خطرناک حافظ ایمنی پروژه های شما است. شرکت آرکان صنعت تأمین کننده فلاشر اعلام حریق MEDC مدل SM87HXB می باشد.
آژیر اعلام حریق ایتون مدل MEDC SM87HXB

26,000,000 تومان