اینسرت لامینا مدل Apkt10 بسته 10 عددی

  • کاربری

    فلز

    فلز

فروشنده

799,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

اینسرت لامینا مدل APKT16 بسته 10 عددیتراشکاری صنعتی است که دارای وسایل متعددی بوده که با استفاده از آن‌ها می‌توانند کارهای مختلفی را با فلزات انجام دهند. این ابزارها کاربردی و مهم بوده و هریک از آن‌ها مکانیزم و ویژگی‌هایی را برای خود دارد. یکی از این محصولات، اینسرت تراشکاری است. محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، اینسرت «لامینا» مدل M0000065 بسته 10 عددی است. این محصول یکی از ابزارهای تراشکاری بوده که همان‌طور که از نامش پیداست، به صورت بسته 10 عددی عرضه می‌شود. به این محصولات الماس تراشکاری نیز می‌گویند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که این محصولات برای چه کاری در تراشکاری استفاده می‌شوند؟ در واقع این محصولات مناسب برای برشکاری و برداشتن براده از روی فلزات مختلف است. در واقع در استفاده از این محصولات باید به نوع اینسرت و نوع جنس قطعه‌ کاری که قرار است تغیرات بر روی آن انجام شود، دقت شود. چرا که اینسرت‌ها معمولا جهت براده‌برداری برای قطعات مختلفی طراحی و تولید شده‌اند. در ادامه با این محصول کاربردی بیشتر آشنا خواهیم شد.ویژگی‌ها:

از مهم‌ترین ویژگی‌های محصول فوق، می‌توان به کارایی عالی این محصول بر روی اکثر جنس‌ها نام برد. به عنوان مثال این محصول مناسب برای براده‌برداری از روی استیل، چدن، فولاد فشرده، آلومینیوم و آلیاژ فلز مرکبات است؛ بدین معنی که به گونه‌ای طراحی شده است که با استفاده از آن، آلیاژهای فوق را می‌توانید براده برداری کنید و دیگر نیازی به اینسرت‌های متناسب با جنس محصول جهت براده‌برداری ندارید. اینسرت «لامینا» مدل M0000065 بر روی جنس‌های معرفی شده، به خوبی و یا بهتر از الماس‌های اختصاصی عمل می‌کند. استفاده از این ابزار نیازمند رعایت مواردی است که پیشنهاد می‌شود، رعایت کنید تا طول عمر ابزار شما افزایش بیابد. در واقع الماس‌های تراشکاری، در مدت طولانی از بین رفته ویا می‌شکنند. در استفاده از محصول فوق باید توجه داشته باشید که نرخ پیشروی، سرعت و سپس عمق برش را کاهش دهید. همچنین از مایع خنک‌کننده استفاده کنید. با رعایت کردن این گونه‌ موارد، می‌توانید طول عمر بالایی برای ابزار خود داشته باشید.برند لامینا:

از کاربرد و ویژگی‌های این محصول که بگذریم برند این محصول، به گونه‌ای سبب شده است تا بتواند طرفداران زیادی را برای خود داشته باشد. محصول فوق در واقع توسط شرکت پارس پایا افراز ایرانیان عرضه می‌گردد که نماینده انحصاری شرکت لامینا سویس در ایران است. برند لامینا از برندهای مشهور در صنعت برشکاری است که با توجه به کیفیت محصولاتی که دارد، توانسته مشتریان بسیاری را برای خود داشته باشد.نتیجه:

محصول فوق با توجه به مواردی که ذکر شد، عواملی هم‌چون وجود برند لامینا، استفاده از آن برای فلزات مختلف، کاربری آسان و… همه و همه سبب شده است تا بتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

9.8x4x1 سانتی‌متر

وزن

0.6 کیلوگرم

کاربری

فلز

سایر توضیحات

مناسب برای کار روی سطوح فلزی مختلف هم‌چون: آلومینیوم، استیل، فولاد فشرده، چدن و فلزات ترکیبی

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
محصولی که می‌خواهیم به شما کنیم، اینسرت «لامینا» مدل M0000065 بسته 10 عددی است. این محصول همان‌طور که از نامش پیداست، دارای بسته بندی 10 عددی بوده و با توجه به تعدادی که دارد، می‌تواند در طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول دارای ابعاد بسته‌بندی 1 × 4 × 9.8 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل 0.6 کیلوگرم دارد. محصول فوق به نوعی می‌تواند انتخاب مناسبی برای براده‌برداری در صنعت تراشکاری باشد. به این محصولات الماس‌ برشکاری نیز می‌گویند. اینسرت «لامینا» مدل Apkt16 ساخته ش ...بیشتردوام 4 کیفیت ساخت 4 عملکرد و کارایی 4 ارزش خرید نسبت به قیمت 4
اینسرت لامینا مدل Apkt10 بسته 10 عددی

799,000 تومان