تراز لیزری بوش مدل GCL 2-50 C +BT150

  • برد

    39235

    39235

  • نوع لیزر

    Class 2

    Class 2

  • ویژگی‌های تراز لیزری

    باتری

    باتری

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

تراز لیزری بوش مدل GCL 2-50 C +BT150در دنیای ما تکنولوژی نقش پررنگی را ایفا کرده است و این روزها ما ابزارهای زیادی را در اختیار داریم که کارهایمان را بهتر پیش می‌برند. یکی از این ابزارها تراز لیزری است که در کارگاه‌های ساختمانی و کارگاه‌های چوب بری و … کاربرد دارد و باعث شده است کارها تمیزتر و دقیق‌تر از همیشه انجام شوند. یکی از بهترین ترازهای لیزری موجود در بازار، تراز لیزری بوش مدل GCL 2-50 C+ BT150 است. برند بوش یک برند آلمانی است که برای ساخت بهترین ابزارها شناخته شده است. ترازهای لیزری این برند در دنیا بسیار شناخته شده‌اند و طرفداران زیادی دارند.

ترازهای لیزری برند بوش محصولات بسیار باکیفیتی در دنیا هستند و بسیار شناخته شده‌اند مدل GCL 2-50 C+ BT150 در دسته‌ی محصولا پروفشنال قرار گرفته‌اند. این وسیله ابعاد کوچکی در حدود ۱۳ در ۱۲ سانتی متر دارد و وزن آن  ۶۰۰ گرم است. این وسیله به  راحتی در همه جا قابل استفاده است و مقاومت زیادی دارد که باعث می‌شود در محیط‌هایی با شرایط سخت هم کاربردی باشد.. برد این محصول چیزی حدود ۴۰ هزار متر است و دقتی حدود ۰.۳ دارد که باعث می‌شود کارها به خوبی پیش برود.این تراز لیزری با باتری کار می‌کند و مدت زمان زیادی کار می‌کند. این وسیله دارای سیستم بلوتوثی است و داده‌ها به کمک آن قابل انتقال روی تبلت و گوشی‌های IOS  و Android هستند. حتی می توانید داده‌ها را به راحتی روی کامپیوتر هم انتقال دهید.

لیزر بوش GCL 2-50 C + BT150 در دسته لیزرهای کلاس ۲ قرار می‌گیرد و دوخط عمودی و افقی را نشان می‌دهد. همچنین این دستگاه دو نقطه را هم نشان می‌دهد. این وسیله همراه خود یک پایه RM2 هم دارد و به راحتی می‌توانید به کمک آن دستگاه را در وضعیت پایدار قرار دهید.هنگامی که یک کارگاه را تجهیز می‌کنید، کالاهای زیادی در دسترس‌اند که به شما کمک می‌کنند کارهای زیادی را انجام دهید. لیزر بوش یکی از بهترین گزینه‌هایی است که هرکسی می‌تواند در ابزارهایش داشته باشد. مدل GCL 2-50 C+ BT150 یک مدل حرفه‌ای است که با قیمت قابل قبول در دسترس است و امکانات زیادی را در اختیار شما بگذارد.

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

13.6×12.2×6 سانتی‌متر

وزن

0.600 کیلوگرم

برد

39235 متر

تعداد خط لیزر

2

تعداد نقطه لیزر

2

توضیحات باتری

18 h (Li-Ion) and 10 h (4 x AA) in cross-line and point operation, 25 h (Li-Ion) and 16 h (4 x AA) in cross-line operation, 35 h (Li-Ion) and 28 h (4 x AA) in line operation, 60 h (Li-Ion) and 32 h (4 x AA) in point operation

دقت

0.3

نوع لیزر

Class 2

ویژگی‌های تراز لیزری

باتری

اقلام همراه

سه پایه تلسکوپی بوش مدل BT150
پایه لبه گیر پروفیل
شاخص نشانگر
دارای سیستم بلوتوث و نرم افزار مربوطه جهت سیستم عامل های Android , IOS
دفترچه راهنمای چند زبانه(فارسی،انگلیسی و….)

سایر توضیحات

دارای سیستم بلوتوث و نرم افزار مربوطه جهت سیستم عامل های Android , IOS جهت انتقال دادها بر روی گوشی و تبلت های هوشمند و کامپیوتر

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
تراز لیزری بوش مدل GCL 2-50 C +BT150