دریل شارژی دنلکس مدل DAN6112

  • ویژگی‌های دریل

    سیستم گردش چپ‌گرد، سیستم گردش راست‌گرد، قفل سوییچ

    سیستم گردش چپ‌گرد، سیستم گردش راست‌گرد، قفل سوییچ

  • ولتاژ

    12

    12

  • منبع تغذیه

    باتری، برق

    باتری، برق

فروشنده

4,477,500 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

25x10x20 سانتی‌متر

وزن

1.4 کیلوگرم

ویژگی‌های دریل

سیستم گردش چپ‌گرد

سیستم گردش راست‌گرد

قفل سوییچ

ولتاژ

12 ولت

منبع تغذیه

باتری

برق

مشخصات سه‌نظام

اتومات 10 میلیمتری

سرعت حرکت آزاد

1500

سایر توضیحات

موتور دریل پیچ گوشتی 12 ولت
کاربران می‌توانند دریل پیچ ​​گوشتی 12 ولت دنلکس DX-6112 با حداکثر گشتاور 25 نیوتون متر و سرعت بدون بار 1500 دور در دقیقه را تهیه کنند. این موتور با عملکرد بالا امکان عملکرد عالی را در حین اتصال با گشتاورهای مختلف فراهم می‌کند.

گشتاور
این دستگاه عملکرد بهینه را با حداکثر گشتاور 25 نیوتن متر ارائه می‌دهد تا پیچ های محکم و سخت را به طور مداوم باز و بسته کند. این گشتاور باعث می‌شود که پیچ سریع و دقیق انجام شود و در عین حال از شکستگی بست جلوگیری می‌کند.

مکانیزم
از طریق یک گیربکس کاملاً فلزی قوی، نیروی چرخشی به سه نظام منتقل می‌شود و تمام نیروی موتور را به پیچ می‌رساند. تنظیمات گردش راستگرد و چپگرد توسط یک کلید قرمز که در نزدیکی ماشه قرار دارد کمک می‌کند تا پیچ را باز یا بسته کنید.

بدنه و طراحی ارگونومیک
به لطف طراحی ارگونومیک و سبک بدنه، اپراتور می‌تواند از این دستگاه به طور مؤثر و راحت استفاده کند. دنلکس DX-6112 تنها 1.4 کیلوگرم است. لازم نیست نگران افتادن ابزار باشید زیرا دنلکس بدنه ضد ضربه با مقاومت بالا با دستگیره‌های لاستیکی ایجاد کرده است که احتمال آسیب در صورت افتادن ابزار یا هر نوع ضربه را از بین می‌برد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
دارای سه نظام اتوماتیک 10 میلیمتری مجهز به چراغ LED برای کارکردن در محیط های کم نور و تاریک دارای روکش دسته ضد تعریق مجهز به کلید گازی برای تغییر سرعت گردش(کلید کنترل سرعت) دارای ترکمتر 1+18 دارای گیربکس دو سرعته دارای شارژر با قابلیت شارژ سریع دارای سلول های باتری لیتیوم 2 آمپر ساعت سامسونگ ساخت کره جنوبی
دریل شارژی دنلکس مدل DAN6112

4,477,500 تومان