دیگ آبگرم مدل B82s

  • جنس

    آهن، گالوانیزه، ورق گالوانیزه

    آهن، گالوانیزه، ورق گالوانیزه

  • مکانیزم

    غیر برقی

    غیر برقی

فروشنده

13,860,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

110x60x80 سانتی‌متر

وزن

1000 گرم

جنس

آهن

گالوانیزه

ورق گالوانیزه

مکانیزم

غیر برقی

سایر توضیحات

دیگ آبگرم فولادی یکی از نوع‌های دیگ موتورخانه است که برای تامین آبگرم مصرفی و گرمایش محیط یا استخر و انواع دیگری از مصارف، استفاده می‌شود. این دیگ‌ها از ورق‌های فولادی به‌صورت یکپارچه ساخته می‌شوند که باعث افزایش طول عمر و استحکام آنها می‌شود.با توجه به ساختار یکپارچه دیگ‌های فولادی، فشار کاری آنها نیز به میزان قابل توجهی بالاتر از دیگ‌های چدنی است.

این ویژگی از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا اجازه می‌دهد که دیگ‌های فولادی در شرایط با فشار کاری بالا و با نیاز به تحمل دماهای بالا نیز به کار گرفته شوند.با این حال، دیگ‌های فولادی به دلیل استفاده از ورق‌های فولادی با ضخامت بالا، وزن بالایی دارند که جابجایی و حمل آنها را مختصر و آسان نمی‌کند و نیاز به جرثقیل سبک یا تجهیزات خاصی برای جابجایی آنها دارد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
(مناسب استخر های روباز تا ظرفیت 35000هزار متر مکعب و استخر های سرپوشیده تا ظرفیت 50000هزار متر مکعب)دیگ آبگرم فولادی یکی از نوع‌های دیگ موتورخانه است که برای تامین آبگرم مصرفی و گرمایش محیط یا استخر و انواع دیگری از مصارف، استفاده می‌شود. این دیگ‌ها از ورق‌های فولادی به‌صورت یکپارچه ساخته می‌شوند که باعث افزایش طول عمر و استحکام آنها می‌شود.با توجه به ساختار یکپارچه دیگ‌های فولادی، فشار کاری آنها نیز به میزان قابل توجهی بالاتر از دیگ‌های چدنی است.این ویژگی از اهمیت ...بیشتر
دیگ آبگرم مدل B82s

13,860,000 تومان