رادیاتور پنلی جی کی ان مدل GKN80 به همراه شیر و اتصالات

  • جنس

    فولادی

    فولادی

  • رنگ روکش

    سفید RAL 9016

    سفید RAL 9016

  • فرآیند انتقال دما

    Standard Double Convector

    Standard Double Convector

  • ویژگی‌های رادیاتور

    دارای شیر کنترل

    دارای شیر کنترل

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

رادیاتور پنلی جی کی ان مدل GKN80 به همراه شیر و اتصالاتاستفاده از رادیاتورها به دلایل زیادی توصیه می‌شود. این تجهیزات گرمایشی مزایای زیادی دارند و همین موضوع موجب شده تا شرکت‌های بسیاری فعالیت خود را روی تولید آن‌ها متمرکز کنند. در این بین شرکت جی کی ان (GKN) توانسته عملکردی بسیار خوب و رضایت‌بخش داشته باشد. این شرکت محصولات سرمایشی و گرمایشی متنوعی تولید می‌کند که از کیفیت ساخت مناسبی برخوردارند. رادیاتور فوق نیز یکی از تولیدات این شرکت بوده که تحت عنوان مدل GKN80 به بازار عرضه می‌شود. این محصول به شکل پنلی طراحی شده و طرفداران زیادی دارد. این رادیاتور از نظر طراحی و راندمان در جایگاه مناسبی قرار داشته و همین موضوع موجب محبوبیت آن شده است.همانطور که بیان کردیم رادیاتورها به دلیل مزایای زیادی که دارند به شکل گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند و در این بین رادیاتورهای پنلی خوش درخشیده‌اند. عموما این محصولات راندمان بالایی دارند، ظاهرشان زیبا است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. رادیاتور پنلی فوق به دلیل رعایت استانداردها و طراحی مناسب، از تمام مزایای ذکر شده برخوردار است. این محصول ابعادی برابر 55 × 10.4 × 80 سانتی‌متر دارد. ضخامت کم این محصول در مقایسه با راندمان بالای آن موجب شده تا در کنار انتقال گرمای مناسب، فضای زیادی را اشغال نکند.راندمان حرارتی این رادیاتور پنلی 1480 کیلوکالری بر ساعت بوده و فشار آزمایشگاهی آن در بازه‌ای بین 7 تا 13 بار قرار دارد. حجم آبگیری این محصول نیز 4.2 لیتر بر دقیقه است. این محصول دارای رنگ مقاوم و باکیفیتی بوده که گذر زمان و حرارت بالای رادیاتور اثری روی آن نمی‌گذارد.

شرکت جی کی ان در ساخت این محصول از آلیاژی فولادی استفاده کرده است. به لطف این آلیاژ، این محصول سازگاری بیشتری با انواع پکیج‌ها خواهد داشت. ورقی که در ساخت این رادیاتور پنلی استفاده شده ضخامتی 1.2 میلی‌متری داشته و از نوع st12/13 است. از دیگر مزایای این آلیاژ می‌توان به مقاومت و استحکام بالای آن اشاره کرد.شرکت جی کی ان برای این محصول شیر و اتصالات مورد نیاز نصب را در نظر گرفته است تا پس از تهیه‌ی این رادیاتور نیازی به خرید جداگانه‌ی این وسایل نداشته باشید. این رادیاتور طولی 80 سانتی‌متری دارد و برای مکان‌هایی کوچک مناسب است. به کمک بست‌های این محصول می‌توانید آن را روی دیوار و دیگر سطوح عمودی نصب کنید. از آنجایی که این محصول طراحی یکپارچه‌ای دارد و پره‌ای در آن مشاهده نمی‌شود در مقایسه با رادیاتورهای پره‌ای نیاز کمتری به هواگیری و جرم‌گیری خواهد داشت.

یکی از مشکلاتی که معمولا در هنگام نصب رادیاتورها وجود دارد نامناسب بودن محل قرارگیری لوله آب و محدودیت فضای محیط است. این مشکل برای این رادیاتور تا حد زیادی مرتفع شده است. طراحان شرکت جی کی ان این رادیاتور را به شکل دوطرف طراحی کرده‌اند؛ در نتیجه با چرخاندن رادیاتور و تغییر سمت آن می‌توانید نازل ورودی را نزدیک به لوله‌ی آب قرار دهید.این محصول به شکل کلاسیک طراحی شده و زیبایی آن موجب شده تا بتوانید آن را جزیی از دکوراسیون محیط به حساب بیاورید. رده‌ی انرژی B، کیفیت ساخت بالا، انتقال انرژی مناسب و اشغال فضای کم از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است. عرضه‌ی اتصالات و لوازم نصب این محصول نیز موجب شده تا پس از تهیه‌ی آن بتوانید به راحتی آن را نصب کنید.

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

55 × 10.4 × 80 سانتی‌متر

وزن

23.5 کیلوگرم

بازه دمای کاربری

40-180

جنس

فولادی

رنگ روکش

سفید RAL 9016

سایز اتصال

1/2

فرآیند انتقال دما

Standard Double Convector

فشار کار

6

ویژگی‌های رادیاتور

دارای شیر کنترل

اقلام همراه

شیر رفت و برگشت
اتصالات
مغزی فنری
مغزی 8 سانتی‌متری

سایر توضیحات

قابل نصب از دو طرف
طراحی کلاسیک
دارای رده انرژی B
سازگاری بیشتر با انواع پکیج به دلیل نوع خاص آلیاژ فولاد
کاهش تعداد دفعات هواگیری نسبت به رادیاتورهای پره‌ای
استفاده از ورق استاندارد st12/13 با ضخامت 1.2 میلی‌متر
دوام بالای رنگ

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
محصول فوق یکی از تولیدات شرکت شناخته شده‌ی جی کی ان (GKN) است. این محصول مدل GKN80 نام داشته و یکی از انواع محبوب رادیاتورهای پنلی است. این رادیاتور طولی 80 سانتی‌متری داشته و وزن آن حدود 23.5 کیلوگرم است. این رادیاتور به لطف طراحی متخصصان این شرکت نه‌تنها ظاهری زیبا و شکیل دارد بلکه از راندمان گرمایشی بالایی نیز سود می‌برد. یکی از ویژگی‌های جذاب در طراحی این رادیاتور پنلی قابلیت استفاده و نصب آن از هر دو سمت است؛ در نتیجه کاربر با توجه به محدودیت ...بیشتر
رادیاتور پنلی جی کی ان مدل GKN80 به همراه شیر و اتصالات