رنگ مشکی رنگ ترک پورقاضیان کد 9005 حجم 0.9 لیتر

  • کاربری

    ام‌دی‌اف، آهن، پروفیل، پلاستیک، پی وی سی، چوب، ساختمان، سرامیک، سنگ، سیمان، فلز

    ام‌دی‌اف، آهن، پروفیل، پلاستیک، پی وی سی، چوب، ساختمان، سرامیک، سنگ، سیمان، فلز

  • نوع رنگ

    اپوکسی

    اپوکسی

  • ویژگی‌های رنگ

    قوطی

    قوطی

فروشنده

360,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

11x11x12 سانتی‌متر

وزن

0.8 کیلوگرم

حجم

0.9 لیتر

کاربری

ام‌دی‌اف

آهن

پروفیل

پلاستیک

پی وی سی

چوب

ساختمان

سرامیک

سنگ

سیمان

فلز

کد رنگ

9005

نوع رنگ

اپوکسی

ویژگی‌های رنگ

قوطی

سایر توضیحات

ساختار این کد رنگ ترک شبیه رنگهای فوری است.

نحوه اجرا و اختلاط رنگ ترک پورقاضيان
قبل از هر چیز از خرید شما سپاسگزاریم …
جهت اجرا بعد از باز کردن درب قوطی و قبل از هر کار باید رنگ را به خوبی درون قوطی مخلوط نمود به اين معنی كه با كارد بلندی محتویات درون قوطی رنگ را كاملا به هم بزنید.
سپس بسته به ميزان سطح كار مورد نظر جهت رنگ آميزی مقداری از رنگ را درون ظرفی عاری از آلودگی منتقل كرده و معادل حجمي همان ميزان رنگ به آن تینر مناسب (10000 تا 20000 مخصوص رنگ های فوری) بیافزایید و آنقدر هم بزنید تا مجددا یکنواخت شود سپس آنرا با یک صافی مناسب درون ظرف دیگری یکنواخت نماييد.
در اين مرحله با اختلاط رنگهای رقيق شده مد نظر از فام های موجود رنگ ترك پورقاضیان فام مورد نظر خود را تهيه نمایید.
بسته به جنس قطعه ، ساختار رنگ مد نظر جهت استفاده بعنوان آستری براق را انتخاب کرده و قبل از اجرا بر روی قطعه مورد نظر یکبار بر روی قطعه دیگری آزمایش نموده و پس از تایید روی قطعه نهايی بکار برید.
حال نوبت اجرای آستر با فام انتخاب شده و رقيق شده بر روي قطعه نهايی است . بسته به جنس آستر براق (ساختار آستر) صبر مي كنيد تا سطح قطعه آغشته به رنگ به خشكايی نسبی برسد. (توجه : نگذاريد سطح آستر كاملا خشك شود ، چرا كه بسته به شرايط محيط رنگكاری از نظر دما و رطوبت اين زمان بين 2 دقيقه تا 1 ساعت قابل تغيير است.)
در اين مرحله نوبت اجرای رنگ ترك رقيق شده و صاف شده است. (برای اجرای رنگ ترک از شیوه های گوناگونی می توانید بهره ببرید ولی باید به این مطلب توجه کنید که آستر شما هنوز کامل خشک نشده و امکان اختلاط آنها و عدم دستیابی به نتیجه مطلبوب وجود دارد. از طرفی هر چه رنگ ترک را ضخیم تر اجرا کنید ترکهای حاصل بزرگتر و هر چه سریعتر اجرا کنید ترکها ریز تر شکل میگیرند.)
. صبر کنید تا آستر و رنگ ترک همزمان خشک شده و طرح ترك ظاهر شود
در آخر در صورت تمايل مي توانيد بر روی قطعه رنگاميزی شده (كه به خشكايی نهايی رسيده است) بسته به كاربرد قطعه لاک مناسب را بكار بريد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
رنگ ترک پورقاضیان محصولی فناور و نوین ، تلفیق علم و تجربه است که قابل اجرا بر روی تمامی سطوح با جنس و شکلهای مختلف می باشد. تمام سطوح رنگپذیر را می توان به شیوه ای متفاوت تزئین و آراسته نمود.از مزایای استفاده از این رنگ هماهنگی و تنوع فامهای رنگی و همچنین دوام و ماندگاری مطلوب فیلم رنگ بکار رفته است. لازم است بسته به جنس سطحی که قصد رنگ کردن آن را دارید آستری براق و یا لاک مناسبی انتخاب نموده و پس از اجرای آستری و قبل از خشک شدن آن ، رنگ ترک آماده شده را بعنوان لایه دوم استفا ...بیشتر
رنگ مشکی رنگ ترک پورقاضیان کد 9005 حجم 0.9 لیتر

360,000 تومان