زنگ بی سیم زوگین مدل C13 به همراه یک شستی

  • نحوه نصب

    چسب دوطرفه

    چسب دوطرفه

  • نوع کلید

    کلید شستی

    کلید شستی

  • تعداد کلید

    یک عدد

    یک عدد

  • امکانات زنگ

    دارای نشانگر

    دارای نشانگر

  • نوع ارتباط با کلید

    بی سیم

    بی سیم

  • تعداد باتری

    یک عدد

    یک عدد

  • تعداد زنگ

    یک عدد

    یک عدد

  • محل نصب

    دیوار، پنجره، روکار

    دیوار، پنجره، روکار

  • منبع تغذیه کلید

    باتری

    باتری

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

مشخصات فنی

مشخصات

سایر توضیحات

بسته بندی : 1 عدد باکس مرکزی باطریخور دارای 2 کلید انتخاب زنگ و تعیین سطح صدا- 1 عدد شاستی یا ریموت با دکمه فشاری با باطری (باطری داخل بسته بندی قرار دارد)- 1 عدد برچسب دوطرفه- 2 عدد پیچ- 1 عدد برگه راهنما به زبان انگلیسی- اطلاعات فروش سیب هفت: 1-توصیه میشود بدنه بخش زنگ را باز نکنید. اگر محیط شما امن است و احتمال سرقت شستی وجود ندارد، برای نصب روی دیوار می توانید از چسب های کاغذی دوطرفه داخل بسته استفاده کنید.
2-شاستی و دستگاه را زیر باران یا نور مستقیم آفتاب نصب نکنید.-3-این مدل برد خوبی دارد ولی اگر برد دستگاه خیلی کم بود، دستگاه مرکزی یا شاستی را جابجا کنید و در جای دیگری از آن نقطه قرار دهید چون ممکن است برخی نقاط در یک محدود مرکز تجمع امواج مزاحم باشد و وجود آنها باعث کاهش برد امواج دیگر گردد.دقت کنید حتی حالت قرار گرفتن فرستنده و گیرنده در بهبود دریافت و ارسال امواج تاثیر می گذارد .توجه: شستی را روی سطوح فلزی یا درب های ضد سرقت قرار ندهید یا نصب نکنید. در اینصورت برد دستگاه خیلی کاهش پیدا میکند. توصیه دیگر اینکه بهتر است دستگاه و شسی را دور از تلفن های بیسیم یا مودم های وایرلس یا ماکروفر و کولر گازی و تلویزیون قرار دهید (هر چه فاصله از این موارد بیشتر بهتر، ولی حداقل یک متر فاصله داشته باشد). 4-برای کم و زیاد کردن صدا دکمه ولوم روی بخش زنگ را بصورت تک ضربه ای (فشار دهید و رها کنید) بزنید و اصلا دکمه ولوم را نگه ندارید، چون در صورت فشرده نگهداشتن دکمه صدا بیشتر از 5 ثانیه، شستی از حافظه بخش زنگ پاک خواهد شد، در صورت بروز این اتفاق با مسئولین سیب هفت تماس بگیرید یا پیغام دهید تا با راهنمایی ما به سرعت مشکل را برطرف کنید.-5-در صورت نیاز به تعویض باطری شستی، برای باز کردن شاسی ها جهت جایگذاری باتری باید با پیچ گوشی 2 سو کوچک زبانه موجود در شکاف زیرین ریموت را به سمت قاب زیرین به ملایمت فشار دهید تا قاب زیرین باز شود و سپس باتری قبلی را برداشته و باطری جدید را بصورت صحیح (نوک تخت به سمت فنر و نوک برجسته به سمت پلت صاف) در جای خود قرار دهید و قبل از بستن درپوش ریموت را تست کنید اگر کار نکرد جهت قرار دادن باطری را دوباره بررسی کنید و سپس باتری را در جای خود بچرخانید یا کمی جابجا کنید تا اتصال برقرار شود.-6-توصیه: روی بدنه را با مواد تمیزکننده یا شوینده تمیز نکنید، با دستمال نرم اینکار بدون آسیب انجام خواهد شد.

نحوه نصب

چسب دوطرفه

نوع کلید

کلید شستی

تعداد کلید

یک عدد

امکانات زنگ

دارای نشانگر

نوع ارتباط با کلید

بی سیم

نوع صدا

ملودی

تعداد باتری

یک عدد

تعداد زنگ

یک عدد

محل نصب

دیوار

پنجره

روکار

منبع تغذیه کلید

باتری

جنس کلید

پلاستیک

منبع تغذیه زنگ

باتری

جنس زنگ

پلاستیک

ابعاد کلید

8×4.3×2.4 سانتی‌متر

فاصله تا کلید

50 متر

میزان صدای خروجی

110 دسیبل

ابعاد زنگ

10.2x7x3 سانتی‌متر

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
زنگ اخبار وایرلس و زنگ احضار یک شستی زوگین Zogin مدل C13 رنگ سفید (شستی سفید طلایی)- بخش زنگ باطریخور (پرتابل و قابلیت حمل و جابجایی راحت)- تضمین عدم تداخل با زنگ های بیسیم مشابه (فرکانس کدینگ و رمزگذاری)- قابلیت لرنینگ و ارتقا (ست و استفاده چندین بخش زنگ با 1 شستی یا 1 بخش زنگ با چندین شستی)- بی سیم و بدون نیاز به سیم کشی و کابل کشی وایرلس رادیویی (گیرندگی از پشت دیوار یا مانع)- برد مفید حدود 50 متر در شرایط دید مستقیم بدون مانع و همسطح (ادعای تولیدکننده 150 متر. تفاوت سطح، ...بیشتر
زنگ بی سیم زوگین مدل C13 به همراه یک شستی