شستی کابین آسانسور مدیا مدل درسا

  • جنس

    استیل

    استیل

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

شستی آسانسورانتخاب قطعات آسانسور که به هر دلیلی نیاز به تعویض دارند بسیار اهمیت دارد. پنل شاسی آسانسور نیز از قطعات مهم برای هر آسانسور است که قبل از خرید بهتر است با آن آشنا شوید. فرمان دهی آسانسور و درواقع حرکت کابین آن بر عهده  شستی طبقات آسانسور است که در داخل کابین و همچنین در طبقات کنار در مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان‌طور که میدانید تمام آسانسورها در هر طبقه یک شاسی دارند، مگر آسانسورهایی خاص.

شستی طبقات آسانسور یک دکمه فشاری برای اخطار، نمراتور و دو فِلِش برای تشخیص حرکت کابین به سمت بالا و پایین دارد. کلیدهایی که جهت کنترل حرکت کابین، بررسی وضعیت کلی آسانسور، زنگ خطر و استُپ اضطراری و… بر روی پنل خاص درون کابین آسانسور قرار دارد، همگی شاسی داخلی کابین را تشکیل می‌دهند. تمام قد و نیم قد بودن پنل شاسی‌های داخل آسانسور انواع آن محسوب می‌شود که با توجه به سلیقه‌تان می‌توانید آن را خریداری کنید.

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

19x2x100 سانتی‌متر

وزن

2000 گرم

جنس

استیل

سایر توضیحات

– جنس بدنه از 70 درصد استیل
– مناسب برای 5 طبقه

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
تا به حال به این فکر کرده‌اید که آسانسور چگونه از طریق پنل فرمان ما را به طبقات راهنمایی می‌کند و می‌رساند. انجام این کار برعهده‌ی شستی طبقات است. برای هر آسانسور به ازای هر طبقه بايد يك شاسی وجود داشته باشد (به جز آسانسورهای خاص). شاسی طبقه دارای يک شستی فشاری جهت اخطار، نمراتور و دو فلش نما جهت تشخيص حركت كابين به سمت بالا و پايين است. به مجموعه كليدهايی كه جهت كنترل حركت كابين، بررسی وضعيت كلی آسانسور (نشان دهنده هاي جهت و نمراتور)، زنگ و استپ اضطراری که بر روی پنل خاص درو ...بیشتر
شستی کابین آسانسور مدیا مدل درسا