شمشاد زن شارژی باس مدل 118VF-BRUSHLESS

  • بازه طول تیغه

    40.1-50

    40.1-50

  • بازه قدرت موتور

    0-500

    0-500

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

مشخصات فنی

مشخصات

وزن

3200 گرم

ابعاد

90x20x10 سانتی‌متر

بازه طول تیغه

40.1-50

بازه قدرت موتور

0-500

سرعت حرکت تیغه

1350

طول ریل

50 CM

قدرت موتور

400 اسب بخار

اقلام همراه

تمامی لوازم موجود در تصاویر به همراه دستگاه می باشد

سایر توضیحات

مشتریان محترم به نکات زیر دقت بفرمایید:
نکته اول -این شمشاد زن با سایر شمشادزن های بازار متفاوت می باشد زیر این شمشاد زن از تکنولوژی روز دنیا بهره می برد که دارای موتور براشلس (بدون نیاز به ذغال ) می باشد.
نکته دوم – این شمشادزن شارژی دارای باتریهای قدرتمند 118 ولت می باشد که هر باتری بیش از 2 ساعت در خدمت شما خواهد بود که این باتری ها توسط شارژر فست شارژ در کمتر از 1 ساعت فول شارژر می شود.
نکته سوم – این شمشادزن تیغه های بسیار تیزی دارد و در کار بااین دستگاه باید ایمنی را کاملا رعایت کرد.به همین منظور کمپانی باس ضامنی قرار داده تا خطر این دستگاه را به کمترین حالت خود برساند پس دقت بفرمایید که بعد از فشردن دکمه دستگاه همزمان باید کلید ضامن را نیز فشار دهید که در تصاویر به آن اشاره شده است..
امیداریم از این دستگاه به خوبی بهره ببرید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
شمشاد زن شارژی براش لس باس چیست؟ این شمشاد زن یک گزینه فوق العاده خوب برای کارهای کوچک و بزرگ ،باغ وحیاط است. اگر چند شمشاد در باغچه جلوی آپارتمان کاشتید، یا اگر داخل حیاط چند عدد از این گیاه زیبا دارید، چه بهتر که یک شمشاد زن شارژی هم داشته باشید تا بتوانید به آن شکل و شمایل خوبی بدهید.کوچک، سبک، کم مصرف، قابل حمل، پر کاربرد، نگه داشتن شارژ مناسب و غیره از مزایای این کوچکِ دوست داشتنی است. حالا اینکه باتری شارژی آن ممکن است عمر مفید خود را از دست بدهد، حرف دیگری است که ...بیشتر
شمشاد زن شارژی باس مدل 118VF-BRUSHLESS