شیر فشار شکن آتوس مدل DKA

  • مناسب برای ماشین‌آلات

    ماشین آلات کاترپیلار

    ماشین آلات کاترپیلار

  • نام قطعه

    ولو

    ولو

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

سایر توضیحات

شیرهای محدود کننده فشار ( Relief Valve) در واقع جزء مهمترین و بسیار پر کاربرد تمامی شیرهای کنترل فشار می باشد.از شیرهای محدود کننده فشار برای حفاظت از پمپ هیدرولیکی و تمامی قسمتهای یک سیستم هیدرولیکی در برابر افزایش فشار بکار گرفته می شود.و از طرفی بیشترین قدرت سیلندر هیدرولیک و موتور هیدرولیکی بوسیله شیرهای محدود کننده فشار محدود می شود.
شیر محدود کننده فشار در واقع نوعی از شیر با مواضع نرمال بسته می باشد که در مواقع رسیدن فشار به اندازه تعیین شده ، جریان زیاد را ازسمت پمپ به سمت مخزن بر می گرداند و همچنین سطح فشار وارده را در حد تنظیم شده ای نگه می دارد.
شیرهای محدود کننده فشار را به دو نوع ساده و پیلوتی(با توجه به میزان دبی عبوری) می توان بخش بندی کرد.شیر نوع پیلوتی به صورت ترکیب شدن دو شیر عمل می کند و این امکان را دارد که حجم روغن خیلی زیاد را از خود عبور دهد.

شماره فنی

DKE-1711DC20

مناسب برای ماشین‌آلات

ماشین آلات کاترپیلار

نام قطعه

ولو

وزن

550 گرم

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
داراي سایز 6 (1/4 اینچ) و 15 (1/2 اینچ) مي باشد با دبی ماکزیمم 100 لیتربردقیقه است فشار ماکزیمم 500 بار برای سایز 6 و 420 برای سایز 15 مي باشد رزوه ای برای استفاده در خط لوله است چرخش پیچ در جهت ساعتگرد باعث افزایش فشار می گردد.
شیر فشار شکن آتوس مدل DKA