قیچی باغبانی برگر کد 1760

  • ابزار

    قیچی

    قیچی

  • جنس دسته

    فولادی

    فولادی

  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی

    قفل

    قفل

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

قیچی باغبانییک باغ دار یا یک گلخانه دار برای انجام کارهای خود نیاز به استفاده از قیچی باغبانی دارد. این نوع قیچی انواع مختلفی داشته که همگی کار واحدی انجام می‌دهند و کمک می‌کنند تا بتوانید شاخه‌ها و برگ‌های گیاهان را کوتاه کنید. دسته قیچی باغبانی کار اهرم را انجام می‌دهد و دارای دو لبه فلزی است که از جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. اگر شما اهل باغبانی بوده باشید حتماً برای شما پیش آمده که بعد از خرید قیچی با چند بار باز و بسته کردن این وسیله خراب شده هزینه دوباره‌ای روی دست شما مانده است.

جنس قیچی در زمان خرید و نحوه نگهداری شما برای طولانی‌تر شدن عمر قیچی باغبانی بسیار اهمیت دارد. در زمان خرید به کیفیت و خوش‌دست بودن این وسیله توجه کنید. در این بخش قیچی باغبانی برگر را ملاحظه می‌کنید که از آلیاژ خوبی تولید شده و دارای کیفیت بسیار بالایی است. خرید یک قیچی خوب کمک می‌کند تا شما بتوانید اجسام را راحت ببرید و تیزی خود را برای مدت‌زمان زیادی حفظ خواهد کرد. توجه داشته باشید که باید هنگام بسته شدن قیچی، ‌نوک تیغه‌ها کاملاً روی هم قرار گیرند و بعد از استفاده توجه داشته باشید که گردوخاک بر روی تیغه باقی نماند و کناره تیغه‌ها تمیز شوند.

مشخصات فنی

مشخصات

سایر توضیحات

– دسته دارای روکش ضد لغزش
– دارای تیغه تیز
– قطر باز شدن دهانه قیچی 50 میلی‌متر
– سبک، راحت و خوش‌دست

ابزار

قیچی

ابعاد

21x7x2.5 سانتی‌متر

جنس دسته

فولادی

وزن

230 گرم

ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی

قفل

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
امروزه با ساخت قیچی‌های باغبانی عملیات بریدن وهرس کردن گیاهان به راحتی انجام پذیر است. استفاده از این قیچی‌ها سرعت انجام کار را برای شما در امور باغبانی بالا می‌برد. ساختار این قیچی‌های باغبانی به گونه‌ای بوده که ظاهری بسیار ساده داشته و کار کردن با آن‌ها تخصص خاصی احتیاج ندارد. قیچی باغبانی برگر کد 1760 یکی از محصولات پر کاربرد این شرکت محسوب می‌شود. این قیچی از یک قسمت بدنه و یک دسته ساخته شده است. جنسه بدنه از فولاد و دسته‌ای روکش‌دار دارد. محصول فوق دارای ابعاد 21 × 7 × 2 ...بیشتر
قیچی باغبانی برگر کد 1760