ماسک تنفسی دکترخوشرام مدل 3D رنگین کمان بسته 20 عددی

  • کاربرد

    عمومی، بیمارستان

    عمومی، بیمارستان

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

22x12x12 سانتی‌متر

وزن

120 گرم

کاربرد

عمومی

بیمارستان

سایر توضیحات

شرکت مهندسی پزشکی احیا اندیشان زیرمجموعه گروه بین المللی بازرگارنی تجارت خوشرام فعال در زمینه تولید و تجهیز دستگاه های پزشکی و بیمارستانی ، همزمان با شیوع بیماری کرونا اقدام به تولید انواع ماسک های تنفسی استاندراد ضمن اخذ تمامی مجوزهای لازم از اداره کل تجهیزات پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی یا رعایت کلیه مسائل و استاندارهای لازم نموده است. اکنوناین افتخار را داردریم که محصول جدید تولید شده در این مجموعه تحت عنوان ماسک تنفسی 3D سه بعدی 4 لایه برند دکتر خوشرام در بینظیر ترین تنوع رنگی را برای حفظ سلامتی و جلوگیری از ابتلا به ویروس کویید 19 به شما معرفی نماییم.
کش بکاربرده شده در تولید ماسک های این مجموعه از نوع 4لاکراه ضدحساسیت بوده بطوریکه نه تنها به مرور زمان خاصیت کشسانی خودرا از دست نمی دهد بلکه باعث آزار و آسیب به گوش نمی گردد.
تولید این ماسک تنفسی با دستگاه تمام اتوماتیک اولتراسونیک و بدون دخالت دست بوده که علاوه بر حفظ بهداشت باعث زیبایی کار و استحکام آن نیز میگردد.
لایه فیلتر و ملت بلون بکار رفته در ساختارماسک تنفسی دکترخوشرام از نوع مرغوب ترین لایه فیلترملت بلون با برند بافتینه می باشد که با گرماژ25 گرم در دولایه درمجموع 50 گرم فیلترملت بلون دارد.
درخال حاضر برند ماسک تنفسی دکترخوشرام بابیشترین تنوع رنگ در تولید ماسک تنفسی در کشور با تنوع رنگی بیش از 45کد رنگ مختلف افتخارخدمت به هم میهنان عزیز را دارد.
فروشنده انحصاری این محصول در دیجیکالا فروشگاه بازرگانی خوشرام می باشد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
ماسک تنفسی دکترخوشرام مدل 3D رنگین کمان بسته 20 عددی