چسب قطره ای  کد 502 وزن 50 گرم

  • کاربرد

    کاغذ و مقوا، ساختمانی، سنگ، شیشه، عمومی، فلز، کارگاه ساختمانی

    کاغذ و مقوا، ساختمانی، سنگ، شیشه، عمومی، فلز، کارگاه ساختمانی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

وزن

65 گرم

کاربرد

کاغذ و مقوا

ساختمانی

سنگ

شیشه

عمومی

فلز

کارگاه ساختمانی

سایر توضیحات

چسب قطره ای ساندیسی50 گرمی مدل بن 502 نمونه رقیق با چسبندگی عالی و خشک شدن سریع تولید شده مشابه نمونه آلمانی-نحوه استفاده از چسب قطره ای به این صورت است که از خشک و تمیز بودن سطح اطمینان حاصل کرده و در منطقه ای با تهویه مناسب استفاده شود. یک لایه ی نازک از چسب قطره ای بن را در محل مورد نظر قرار دهید، هرچه لایه چسب نازکتر باشد، چسبندگی قوی تر و سریع تر خواهد بود.
قطعات چسبانده شده را بلافاصله به هم فشار دهید و برای مدت کوتاهی نگه دارید. پس از استفاده، محل سر تیوب را تمیز کرده و به منظور عمر طولانی تر چسب آن را در جای خنک و خشک و به صورت عمودی نگه دارید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
چسب قطره ای بن یک محصول که کاربرد صنعتی، پزشکی و خانگی دارداز این چسب برای چسباندن سطح های مختلفی مانند سطح های چوبی ،MDF ، پلاستیکی ، کائوچو ، فلزی ، نئوپان ، سرامیک ، سنگ ، چرم ، مدارهای الکترونیکی و روکش های ورقه ای استفاده می شوداین چسب های سیانواکریلات با نام های چسب فوری،چسب برق و ابرچسب نیز شناخته می شوندیکی از ویژگی های مهمی که هنگام خرید چسب اهمیت دارد قدرت چسبندگی و کیفیت آن است که قدرت چسبندگی بالا و کیفیت این چسب آن را در گروه چسب های قوی قرار می دهد ...بیشتر
چسب قطره ای  کد 502 وزن 50 گرم