کف شور سارانیک مدل SZ301P

  • جنس

    استیل ضد زنگ

    استیل ضد زنگ

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

10x10x10 سانتی‌متر

وزن

400 گرم

جنس

استیل ضد زنگ

سایر توضیحات

کفشور سرامیک خور SZ301P سارانیک
کفشور ها را معمولاً از آلیاژ هایی چون برنج و استیل می سازند. به دلیل مقاومت بالای کفشور های برنجی و استیلی به فرسایش، تغییر شکل و زنگ زدگی، بیشتر کفشور های مورد استفاده از این دو ماده تولید می شوند. البته به علاوه دوام و عمر بالا، کفشور های استیلی و برنجی زیبایی و جلوه خاصی به خانه می بخشند که این خود نیز عاملی دیگر برای انتخاب آن می باشد. متداول ترین نوع کفشور که در حال حاضر در کشور بکار می رود، کفشور های دایره‌ای و همچنین مربعی با ابعاد 10 در 10 سانتی متر هستند. یکی دیگر از قابلیت هایی که در رابطه با کفشور ها مد نظر مشتریان است، سوپاپ بوگیر و سوسک گیر و همچنین توری آشغال گیر آن ها می باشد. به دلیل اینکه روزانه به دفعات بسیار زیادی شستشو انجام می شود مقادیر زیادی آشغال و تکه مواد به کفشور وارد می شود و استفاده از توری آشغال گیر از ورود مقادیر زیاد مواد زائد به درون فاضلاب که در بعضی مواقع باعث گرفتگی آن و بوجود آمدن مشکلات زیادی می شود، جلوگیری می نماید. همچنین باید دقت نمایید که از مواد شیمیایی خیلی قوی که خورندگی بالایی نیز دارند استفاده نکنید چون ممکن است به ساختار کفشور آسیب زده و کارکرد آن را مختل نماید.
خرید کفشور های سرامیک خور
کفشور های خطی زمانی مناسب هستند که مقادیر زیادی آب برای تخلیه وجود داشته باشد و چون کفشور های دایره ای و مربعی نمی توانند با سرعت مطلوب چنین حجمی از آب را تخلیه کنند، بهتر است از کفشور های خطی استفاده شود زیرا با توجه به شکلشان به سرعت آب را تخلیه کرده و از برگشت آن به قسمت های دیگر حمام، دستشویی و کثیف شدن آن ها جلوگیری می کنند. کفشور های خطی را در مکان هایی مانند پشت بام، پارکینگ و استخر که در این مکان ها مقادیر بسیار زیادی آب مصرف می شود به طور عمده بکار می برند. کفشور های سرامیک خور در انواع مربعی و خطی موجود بوده و بیشتر جنبه زیبایی دارند. ساختار آن ها شامل یک چارچوب فلزی از جنس استیل یا برنج بوده و وسط چهارچوب نیز از سرامیک پوشیده شده است. این ویژگی باعث می شود که این کفشور به راحتی در محیط قابل تشخیص نباشد و با محیط اطراف یکسان باشد.

کفشوری که هم اکنون در حال مشاهده آن هستید، کفشور سرامیک خور SZ301P سارانیک تولید شده توسط سارانیک، از برند های به نام تولید کننده انواع کفشور، شیرآلات و غیره می باشد. این کفشور دارای توری آشغال گیر و هم سوپاپ بوگیر و سوسک گیر بوده و جنس آن از استیل 304 مات می باشد که در رنگ های مشکی، زیتونی، استیل، استیل مات و طلایی مات موجود می باشد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کفشور سرامیک خور SZ301P سارانیک از جنس استیل مات 304 بوده و چون در دستشویی و حمام از مواد شیمیایی زیاد استفاده می شود، بسیار مناسب برای نصب می باشد زیرا عمر آن طولانی خواهد بود.
کف شور سارانیک مدل SZ301P