کمپرسور باد کنزاکس مدل KSC-5452

  • ولتاژ

    220

    220

  • تعداد خروجی هوا

    2

    2

  • فناوری کمپرسور

    بدون روغن

    بدون روغن

  • ویژگی‌های کمپرسور هوا

    چرخ، دستگیره، فشارسنج

    چرخ، دستگیره، فشارسنج

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ولتاژ

220 ولت

وزن

18000 گرم

تعداد خروجی هوا

2

توان

4000 وات

حجم مخزن

50

حداکثر فشار

8بار

دبی هوا

520 مترمکعب بر ساعت

فشار عادی

115 PSI

فناوری کمپرسور

بدون روغن

ویژگی‌های کمپرسور هوا

چرخ

دستگیره

فشارسنج

سایر توضیحات

جود دو عدد موتور قدرتمند در این محصول قدرتی غول‌آسا به آن داده است؛ به طوری که می‌توان این کمپرسور را برای سخت‌ترین کارها به کار گرفت و از عملکرد بدون نقص آن اطمینان داشت. در مجموع این محصول 4 عدد سیلندر دارد و قدرت آن 4 اسب بخار HP است. حداکثر دور هریک از موتورهای آن نیز 2850 دور در دقیقه خواهد بود.
خروجی باد این کمپرسور 520 لیتر در دقیقه بوده و بیشترین فشار باد خروجی آن به 8 بار / 115 PSI خواهد رسید.
موتورهای کمپرسور سایلنت 50 لیتری دو موتور 4 اسب KSC-5452 از نسل جدید موتورهای 4 پل هستند که به نسبت رقبای خود از سرعت و هوادهی بسیار بالاتری بهره برده‌اند. به این موضوع نیز باید اشاره کنیم که سیم‌پیچ این موتورها به طور 100 درصدی از مس انجام شده و همین باعث افزایش طول عمر و بهینگی فوق‌العاده مصرف آن شده است.
چرخ‌های قرارگرفته در قسمت زیرین این دستگاه فرآیند جابه‌جایی آن را بسیار ساده‌تر می‌کند. این چرخ‌های مقاوم و صنعتی تا سال‌های زیادی به شما کار می‌دهند. وزن این دستگاه بالای 37 کیلوگرم بوده و به طور کلی جابه‌جایی به نسبت سختی دارد.
مجهز شدن کمپرسور سایلنت 50 لیتری دو موتور 4 اسب KSC-5452 به پیچ کنترل فشار طرح آلمانی و همچنین خروجی‌های بسیار باکیفیت و دقیق، به شما اجازه خواهد داد از یکنواختی و عدم نوسان فشار هوای خروجی اطمینان حاصل کنید. این موضوع برای کارکرد صحیح دستگاه‌های پزشکی و حساس اهمیت بسیار بالایی دارد.
همچنین دو عدد گیج فشار هوا به شما آمار دقیقی از فشار کاری و فشار هوای داخل مخزن ارائه خواهد داد.
وجود کلید روشن خاموش خودکار و همچنین فیلتر هوای فلزی از دیگر مواردی است که کمپرسور سایلنت 50 لیتری دو موتور 4 اسب KSC-5452 را به گزینه‌ای عالی برای حرفه‌ای‌ها تبدیل می‌کند.
در انتها باید به بدنه فوق‌قدرتمند آن اشاره کنیم: این بدنه از مرغوب‌ترین ورق‌های فولادی ساخته شده است و مقاومتی بسیار بالا در برابر آسیب‌های مختلف دارد. بنابراین عمر بالای کمپرسور کنزاکس تضمین‌شده خواهد بود.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کمپرسور سایلنت 50 لیتری دو موتور 4 اسب KSC-5452 بدون شک یکی از قدرتمندترین کمپرسورهای 50 لیتری موجود در بازار است. این محصول با داشتن قدرت موتور چشمگیر 4 اسب بخار که به سبب وجود دو عدد موتور قدرتمند و مجزا در آن امکان‌پذیر شده است، می‌تواند برای افرادی که به دنبال یک کمپرسور سایلنت فوق‌قدرتمند هستند بهترین انتخاب باشد. این کمپرسور از آنجایی که در رده دستگاه‌های سایلنت یا بی‌صدا قرار دارد، بیشتر مناسب استفاده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خواهد بود. اما این تنها کاربرد آن نیس ...بیشتر
کمپرسور باد کنزاکس مدل KSC-5452